Tuesday, April 28, 2015

PSIS ve yazı puanları

aldığınız puanları güncel olarak takip edebileceğiniz PSIS sayfasının linkini bloga koydum (üstte)... Response paper'ları henüz içeriksel değerlendirmeye almadım, şu anki puanlamaları şu kriterler üzerinden yaptım... atladığım bir şey olduğunu düşünüyorsanız email ile bildirebilirsiniz... 

  • çıktı teslim etmeyenlerden 1 puan kırdım
  • çıktı teslim edip email atmayanlardan 2 puan kırdım
  • pdf ve word teslimlerinde formata uymayanlardan 1 puan kırdım uymadıkları her bir kural için
çıktı teslim edenlerin kağıtlarını okudum ve onlar içinde öne çıkan yazıların tümüne (Işılay'ınki hariç o 2 puan aldı) 1 puan bonus verdim. önce çıkan yazılar okunan metinle güncel örnek deneyimlerin birlikte değerlendirilme çabası olan yazılardı ağırlıklı olarak...  

No comments: